14.4.09

amanınnnnnnnnn !!!! blogunun varlığını unutan bana kuvvetli bir alkış istiyorum çak çak çak ... saolun saolun .... aylar geçmiş aylar .... bundan sonra düzenli yazmaya çalışayım inşallah Allah nasip ederse ....

Bahar gelsin diye öldüm bittim...
Bahar geldi de noldu
Ben hasta oldum....
Salya sümük ... sümüklü böceğe döndüm resmen ...
Burnum yara oldu silmekten :((
Ben baharı bu kadar sevinçle ve hasretle beklerken
Bana yaptığına bak olcak iş mi bu şimdi ....
Ah ah...
Umarım çabuk geçer
Yoksa perişan olucam ben :((

Hoş hasta olmasam ne değişecek ki ....
Gezip tozmaya kırlara bayırlara çıkmaya vakit mi var ...
Bu güzelim güneşli günleri sadece öğlen işe giderken görebiliyorum ...
Ha bi de hafta sonları erken çıkıyorum ya işten o zaman
psikolojim bozuldu vallahi yaa
Gece 9 a kadar çalışmaktan
Yarasa gibi oldum artık...
Gün ışığında görmekte zorlanır oldum
Durum vahim hem de çok vahim...
bu hayattan çekip kurtaracak birini arıyorum
Görürseniz oralarda bu taraflara yollamayı unutmayın :))

Hiç yorum yok: