16.4.09

TOPLANTI !!!!!!!!!!!!!!!


EVET VE O BÜYÜK GÜN GELİR


Tüm ara sınıfların velisi kapıda ....

Ve ben giriş katında olduğum için

İlk çalınan kapı benimki....

Aynı şeyleri söylemekten yoruldum

vallahi....

Evet kızınız/oğlunuz iyi ama daha fazla çaba göstermeli...

Çok memnunum derse katılımı süpper mükemmel :)

İyiki doğurmuşsunuz hahaaa :)

Yoksa biz napardık onlarsız ....

Offffff Offffffff ....

Hocam bizimkinde ilgi dağınıklığı var ne yapmalı ?

Ne bileyim kardeşim

psikolog muyum ben

Öğretmenim altı üstü aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!

Çıldırış !!!!!

Böyle diyemiyorsunuz tabi...

Evet o zaman bence profesyonel birinden yardım almalısınız...

deyip yollursunuz...

buradan herkese sesleniyorum

Sakın ama sakın öğretmen olmayın :((

Eğer aklınız varsa ve henüz meslek seçimi yapmadıysanız

iyi düşünün hem de çok iyi ....

2 yorum:

maça kızı dedi ki...

aynı aktiviteyi bizde yapmıştık geçen yıl. tipime bakam öğretmen mi bu yoksa bir öğrenciyi mi dikmişler die düşünüp öyle yaklaşıodu yanıma:))) hehehe:)

duygusalboşluk dedi ki...

ya kuzum sorma 10.00 dan 18,30 a kadar aralıksız velilerle konuşmak işkence gibi bişey yaaa :(((