12.7.09

sanırım aşık oldum :((

offfffff offfffffff sanırım aşık oldum ... Hem de ımsık mı ımsık,uyuz mu uyuz birisinee :(( sinir oluyorum ona ya ,gıcık oluyorum hatta :( bir insan bu kadar mı çekingen olur ...Erkek dediğin benim bildiğim az atılgan,aktif olur ,kızın aklını çelmeyi bilir ... Yok anam yok nerdee !!! ya da ben mi salağım acaba , hoşlanmıyor mu benden ki ... herşeyi düşünür oldum bir hoşlanıyor gibi bir hoşlanmıyor gibi anlamıyorum bişi... bazı hareketleri çok hoşuma gidiyor bazı hareketleri uyuz ediyor ... ya ben ne güzel mutlu mesuttum aklımda fikrimde kimse yoktu... ta ki iş arkadaşım sanırım bu çocuk senden hoşlanıyor,biz öyle hissediyoruz diyene kadar ...aklımı karıştırdılar benim sonuç ben şu anda her anımda onunla olmak istiyorum,arasın istiyorum,onu görmek istiyorum,özlüyorum,en ufacık bi şeyde bile aklıma o geliyor,hep ondan bahsetmek istiyorum,nefes almakta zorlanıyorum,ve ben tüm bu duygu karmaşasını yaşarken onu gördüğümde mutlu oluyorum ve herşeyi unutuyorum,ay nedir bu aşk mı ?kendimden nefret ediyorum yaa şu an bile aklımdan o geçiyor ,uyuz şey ne yapıodur acaba :)off off durumum feci blogcum yaa ne yapıcam ben ... kıskanıyorum bi de onu,böyle acayip trip atıyorum,laf sokuyorum,sanki ne ama ille sataşıcam içim rahat etmiyor çünkü :( valla yaa ne olacak benim halim :( nasıl kurtulucam bu ruh halinden :( çok mutsuzum yaa ühüüüüü :( deli olcam hatta , herşeyden sıkılır oldum en çok da kendimden ,suratım asık,mahkeme duvarı gibi annemin deyimiyle
şu tatil döneminde unutur muyum ki ben onu :( basket de oynamıcam onunla,sosyal aktivite olsun diye basket oynucaktık,topumuzu bile aldık,ama uzak durmalıyım ki daha kötü olmayayım deme :( offf çok kötü bir şey yaa ne yapacağını bilmemek...bak yine içim sıkıldı balkona çıkıyım da bi hava alayım benn yaa :((

3 yorum:

maça kızı dedi ki...

bloglardan mı öğrenecektik garii...

duygusalboşluk dedi ki...

yaa ben kendime bile itiraf edemiyordum da :(((

kırmızılı dedi ki...

etmez olaydın keşke...